tel. (0 91) 432-43-42 Kontakt

Jak kupować? krok po kroku

Czyli zakupy krok po kroku

Krok pierwszy – rejestracja

  1. Aby moc dokonywać zakupów w naszym sklepie internetowym niezbędna jest rejestracja. Jest ona potrzebna dla prawidłowej obsługi zamówienia. Przed rejestracją należy zapoznać się z Regulaminem sklepu.
  2. Aby się zarejestrować wybierz polecenie „nowy klient” a po przejściu do okienka logowania postępuj zgodnie z poleceniami kreatora.
  3. W przypadku, gdy występuje konieczność dokonania zakupu z pominięciem procedury rejestracyjnej prosimy o kontakt

Krok drugi - wyszukiwanie produktu

  1. Właściwego produktu możemy poszukiwać zarówno wg producentów jak i wg kategorii (czyli wg funkcjonalności i przeznaczenia produktu).
  2. Fotografie i opisy powinny w dostatecznym stopniu przybliżyć cechy danego towaru, jednak kolory wyświetlane na ekranie monitora komputerowego mogą się różnić od rzeczywistych barw przedmiotów.
  3. Gdyby fotografie i opisy okazały się niewystarczające zawsze można zadać nam szczegółowe pytania na temat danego produktu korzystając z opcji "zadaj nam pytanie o ten produkt" znajdującej się pod opisem każdego produktu.

Krok trzeci - zamawianie wybranego produktu

  1. Wybrany produkt „umieść” w koszyku (klikając na przycisk „DO KOSZYKA” lub ikonkę koszyka. Możesz dalej kontynuować zakupy (Krok drugi) lub przejść „DO KASY”.
  2. Jeżeli wybrałeś wszystko co chcesz kupić podczas danej wizyty w naszym sklepie po prostu idziesz DO KASY – kreator zamówienia poprosi Cię o podanie niezbędnych informacji:
    • potwierdzenie adresu wysyłki (podanego na początku podczas rejestracji Klienta) lub podanie innego,
    • wybranie sposobu wysyłki. Produkty kupowane w naszym sklepie internetowym wysyłamy do Klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Cena przesyłki kalkulowana jest na podstawie cennika firmy dostarczającej przesyłkę w zależności od wagi przesyłki. Do ceny doliczana jest kwota 3 zł za pakowanie i ubezpieczenie oraz ewentualnie kwota za tzw pobranie,
    • potwierdzenie lub edycja danych do faktury,
    • wybranie sposobu zapłaty (pobranie przy odbiorze, przedpłata na konto),
    • jest możliwość dodania komentarza do zamówienia.
  3. Na koniec pojawią się wszystkie podane przez Ciebie dane i wybrane opcje, następnie upewniwszy się że są prawidłowe POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE.
  4. Po potwierdzeniu zamówienia program umożliwia wydrukowanie kopii, również na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane stosowne potwierdzenie.
  5. W przypadku innych form wysyłki prosimy o wpisanie odpowiedniego zapytania/sugestii w polu "Uwagi" znajdującym się w formularzu zamówienia, lub skontaktowanie się z nami za pomocą formularza. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszej siedzibie w Szczecinie.
  6. Może się zdarzyć, że przy pierwszym zamówieniu lub w przypadku nietypowych życzeń umieszczonych w „komentarzu do zamówienia” będzie się kontaktował telefonicznie pracownik naszego sklepu.

Krok czwarty – płatności

  1. Płatność za pobraniem – płatności za zamówiony towar oraz opłaty za jego dostarczenie uiszczamy bezpośrednio u doręczyciela w momencie odbierania przesyłki.
  2. Płatność przelewem - przedpłata 100% wartości zamówienia na konto (jest to najtańsza opcja, najprostsza dla osób korzystających z bankowości elektronicznej). Wysyłka towaru jest uruchamiana po wpłynięciu należności na konto naszej firmy (podane w potwierdzeniu zlecenia.

Krok piąty – odbiór zamówionego towaru

  1. Proszę zwrócić szczególna uwagę, czy podczas transportu nie zostało uszkodzone opakowanie np. mechanicznie lub zamoczone.
  2. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości proszę koniecznie sporządzić „protokół reklamacyjny” z kurierem, który dostarczył towar. Taki protokół powinien zawierać miedzy innymi opis uszkodzeń. Ewentualne reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie „protokołu reklamacyjnego” spisanego w momencie odbioru towaru.
  3. Przed uruchomieniem należy zapoznać się z właściwymi instrukcjami i użytkować produkty zgodnie z nimi.

Krok „ostateczny” - zwroty

Zakupione towary mogą zostać zwrócone (odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży) tylko w terminie do 10 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony jak również jego oryginalne opakowanie nie jest zniszczone. Klientowi zwracana jest kwota równa aktualnej cenie towaru przekazem pocztowym lub na podane konto bankowe. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki, zwrot odbywa się na koszt nabywcy.

Kontynuuj
szukaj
 
Kategoria:

Producent:



Wyszukiwanie zaawansowane